Day 10: A kpop artist that you think would be great in bed.

HAHAHAHAHHAH XDDDDD OMG
Jag tror Yunho och G-Dragon xD
Vrf jag tycker det är att GD ser ut och gilla sådant xDD
HAHAHAH men ah asså jag tror inte att han är oskuld :'3
Speciellt inte när jag vet att det finns crazy fans som kan ha rape-at honom.

Och Yunho,j jag tycker att han ser mest ''manlig'' av alla kpop artister XD
I would totally stalk him and then rape him 8''3
HÖHÖHÖHÖ swedish kpop fan är typ de MEST perversa, seriöst ! Jag blev det EFTER jag började lyssna på kpop ._. jag var inte så här innan, jo kanske men inte så här EXTREMT! XD
Jag måste erkänna…Jag har väääldigt bra ''kill-samak''
Asså vet ni hur pinsamt det är att säga det här? x.x



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0