Något som betyder enormt mycket för mig <3

Sandra Boox!
Du betyder sjukt mycket för mig, du har alltid vart där för mig
och muntrat upp mig när det behövdes. Vi har ju mycket gemensamt :))
Kpop är en av sakerna, vi har båda samma favo k-grupp.
Haha och jag är glad över att vi inte har samma bias xd
vi hade nog inte vart så här nära då, jo vi har ju TOP men han delar vi på ;)) Right? :O
Du är sjukt underbar men ibland blir du sur över små saker en jag älskar dig ändå ~
Trodde aldrig att någon skulle betyda så mkt för mig.
Vi har aldrig träffats men vi har ju snackat i tele oh camat :)
Vi har berättat allt för varandra så du vet nästan allt o mitt liv och jag ditt haha xd
I can't live without you!
Forever Friends/Sisters Right? <3 ~
Saranghae eonni <3




Kommentarer
Postat av: sandra

ÅÅÅÅH _ T_T

du får mig ju att grina en massa nu T_T

<3 <3 <3 <3

Vi kommer ALLTID va systrar!!!!! <33

Och oftast när jag blivit arg över småsaker så hade jag PMS! XD hahaha (A) men ibland inte :O men oftast XD

weeeei <3

Saranghae<3 <3

2011-05-01 @ 00:44:59
URL: http://booxeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0