I'm back ;)

ursäkta har haft en blogg pausn utan att säga till C:  men jag sa ju att jag skulle ha det förut (?)
*Confused* eeehhh…IAF
Jag fyller år snart C:  Huhuh byxmyndig XDDD Nej asså serri jag måste sluta vara så pervers xDD
Men antagligen kommer det inte gå bra elr det kommer inte gå så länge jag lyssnar på Kpop vilket kommer hålla FOREVER 8D HUHHUHU *evil laugh*
I går så skulle jag gå in på SWESUB.TV MEN GISSA VAD JAG SKREV? -.-' (min pappa satt brevid och kolla)
Ist skrev jag sexsub.tv -.-' tur att jag inte klicka xDD
ASSÅ JAG VET INTE NÅGON SIDA SOM HETER SÅ SÅ FÅ INTE FÖR ER NÅGOT XDDD

Jag såg ut så xDd

Kommentarer
Postat av: Jasmin utan e :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD awwww, Farra farra farra~ <33 Hur lyckas du? XD sexsub.tv... HAHAHAHAHA XD (Y) OMG... fast great minds think alike; En gång när jag skulle gå in på "swedbank" så skrev ja ju in "seedbank" ist O_e'

2011-06-04 @ 16:04:02
URL: http://jasminutane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0