Trodde inte vi var så lika ~

Jag kollade på Strong heart då Dara och Bom var med ..
och då berättade Bom att hennes föräldrar var väldigt mycket emot att hon skulle bli en sångerska (vilket mina är oxå)
Jag har en hemlighet x3 asså *sigh* borde inte berätta detta…nej jag säger det inte >o<
Men på morgonen måste hon äta bröd annars klarar hon inte av dagen (VILKET OXÅ JAG MÅSTE GÖRA ;o)
Hon älskar majs och kan äta mycket av den :3 Fast jag är så med gurka :3 (LOL)
Hon har lite kurver, vilket jag oxå har -ω-
Nu är saken att hon har en mycket finare och starkare röst än vad jaghar för att jag låter som en kårka -_-
BUT I WILL NEVER GIVE UP CAUSE I CAN DO IT!?! eller?…

Hon är så vacker ~ Vill oxå vara vacker…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0