Day 12: A Big Bang/2ne1/D-NA member that you would want to have sex with.

OKEJ ASSå  jag borde faktiskt göra detta varje dag men blööö T_T
Farra är glömsk? ja…! KNCdkbcnvsjvnxcn xxxx.xxxxx
Så nu tänker jag komma ihåg att göra detta varje dag! :'3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Från Big Bang är det ju så klart T.O.P *-*
Seriöst han är såå F*CKING HOT *Q*
Så jaa…ehehe jag blev kär i han första gången jag såg Big Bang *w* Men det var första gången jag hörde kpop C: (<-Berättar hela historian?)  Kkkkkkkkkk *wannabe koreansk skratt*
GASH bara tänken makes me … C: hehehe

Jag skulle faktisk inte vilja ha sex med någon i 2ne1 :o
är ju lixom inte så intrsserad av tjejer ;3 älskar 2ne1 stil och musik men skulle aldrig kunna tänka mig ligga med någon av de x.x men om jag verkligen var tvungen att välja någon så skulle det vara Bom c.c (<--awkward .-.)

D-NA vet jag inte, asså jag lyssnar inte på de så jag vet inte vilka de är elr jo men inte vad de heter och så ://


My baby

Kommentarer
Postat av: Jasmin utan e :D

Grrrr, TOP! ÔwÔ vickar roat på ögonbrynen Jag valde nästan oxå honom när jag gjorde Dag 12 x) Fast det slutade med att det blev Karam från D-NA ändå O_o

2011-05-13 @ 22:39:48
URL: http://jasminutane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0