Day 13: A Super Junior/Infinite/SNSD member that you would want to have sex with.

Från Super Junior skulle jag välja Sungmin eller Leeteuk x3
Sungmin är SÅÅ OTROLIGT SÖÖÖÖT men han ser så oskuldig ut D:  typ som om man våldtar ett barn x.x
Men iaf C: He can be sexy sometimes *blink blink* HÖHÖHÖÖHÖHÖHÖ
Och Leeteuk *-* OMG *fangurl skrik* Han skulle jag verkligen inte säha nej till Cx
HE IS SO FUCKING HOT 8D *fangurl skrik igen* KOREAN BOYS Y U SO HOT? D:
Like I said Sungmin can be sexy sometimes *-*

Från infinite skulle jag ta Sungjong HAN ÄR SÅ SÖÖÖÖT *-*
GAAAASSSHHH heaven om man kunde ha det med han C: hehehe


Jag skulle inte vilja ha det med någon av de x.x är inte intresserad av tjejer såå + att de är inte en av mina favo girl group men aah om jag var döds tvungen så skulle det någ vara Hyoyeon  :'3

Kommentarer
Postat av: M. | http://madeleinezn.blogg.se

Gud vilken söt blogg !^

2011-05-14 @ 20:49:13
URL: http://madeleinezn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0