Day 18: An FT Island/CN Blue/After School member that you would want to have sex with.

O-M-G
Kan inte välja någon från FT Island .______________________.
Kan inte ta någon där c.c Hongki finns ju men jag skulle bli hals huggen om jag valde han xD
Men jag kan ta vem jag vill från CN Blue 8D HÖHÖHÖHÖÖHÖÖHÖHÖHÖHÖÖHÖHÖHÖÖÖÖ
Jag tar Yonghwa för att hans ögon är så vad ska man säga?
Typ så---> (~°v°~)
HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖÖHÖHHÖ eller v


HAN E JU SÅ JÄVLA SNYGG eller vacker ? (<--kan man säga så till en kille? O.O) *efter*
ASSÅ HAN  ÄR BARA kmldfkjfnhbjfjgkl,n sbvgeryutifglokv,cmnxbhdgfyrutigkmvncbdvgftygikfmndbgyrutioyhlmbnvbsguftiyhojlhkgjfhdgsfarsetyuijkmnbv
fbhcnfhjdkmnfbghjdkghjdkmnsbfhgjdkmsnbfghfjdkmnbfghjidksnfghjkdnbghjdkfnghfcfghjhfvdgthg
fvcdfghygbvcdffgthjbnvfghjbfgvghjbn vfghjmnbvfg *fangurl explosion*
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGG *nose bleeeeeeeeeeed*
OKEJ FARRA LUGNA NER DIG FÖR I HELVETE *pratar med mig själv*
GAASSHHH *-*

SEXYNESS OVERLOAD *___________________*
FML du e så snygg *-*


NI MÅSTE VERKLIGEN HÅLLA MED OM ATT HAN ÄR PERFEKT *u*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0