Day 19: A MBLAQ/B2st/BEG member that you would want to have sex with.

Hmm HELT KLART SKULLE JAG VÄLJA MBLAQs MIiiiiir :''3
Om onew skaffas sig flickvän (vilket jag hoppas att han verkligen inte gör TwT *håller tummarna*)
Så är Mir eller Yunho min reserv C;  JUST AS YOU KNOW!
Jag har faktiskt inte sett så många MVPs har faktiskt inte sett några alls förutom moi o.o
OKEY DETTA HANDLA INTE OM ONEW!
HEHHEHEE ''NO make Up'' Min baby's kända replik C: kkkkkkkkk
Han är oxå väldigt snygg!!! 8D

När man ser honom är det som ↓


Vill bara krama om honom och pussa honom C;
det är faktiskt första gången jag har varit intresserad av en maknae Cx
GASHSHHSHHSHSH HIHIHIHIH HE'S SOO CUTEEE AND HOOOOOOOOOT 8DDDD


Yes ofc i have! I'm my room on my bed under the blanket *pedo-stare*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0