Day 23: An idol you'd do because your love children would look beautiful.

Hahahaha jag vet inte xDD
Jag gick in på morphthing och exprementerade lite men ingen ville bli bra >< 
OCH JAG VILL JU HA BARN MED ONEW!!!
Jag provade faktiskt igen om det skulle bli bra och (enligt mig xD) DET BLEV DET FAKTISKT!!!
GUD SÅ SÖT HAN BLEV :DDDDD *HAPPPPPPPYYYYY*
Men jag gjorde lite andra oxå 8D

Mitt och Mir's Barn :''3 Hon blev oxå …typ…söt 8D
Men han ser lite mystisk ut O_o Men ögonen blev ju jätte gulliga?
Typ very pretteeeh eyyes 8')
Fast hon är mest lik sin pappa xDD HAhahah C:
Mir Be carefull, sleep with one eye open (a)



Mitt och Taemin's barn xd
de här jag lägger upp är faktisk bara de som blev bäst utan att kinden och så går in o.o
Men jag lär ju inte skaffa barn med Taemin xD
Lär bli dödad elr torterad xD



OCH SIST MEN INTE MINST *trumvrivel* DADDDADDADDDAAAA
FarOn's barn 8D
SÖT ELLER HUR??? OMG Jag vill ha barn nu .__.
jkhgdfkjdgndkxfjxgchjxgnmhk Y I'M SO YOUNG?
Onew du skulle bara våga skaffa barn med någon annan -.-'
If you do I will fuck you in the ass .-. or rape you :'3




HÖHÖHÖHÖHÖHÖÖÖÖHÖHHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ vilket barn tycker ni var sötast dåe? 8D

Kommentarer
Postat av: Josefin

1 eller 3, guuuu så söta!!! <3

vad heter den sidan??!

2011-05-22 @ 18:28:39
URL: http://josefinochsophie.blogg.se/
Postat av: Jasmin utan e :D

"Mir Be carefull, sleep with one eye open (a)" HAHAHAHAHAHHAHA XD OMG (YYY) XD <3

Alltså värsta söta ungen du fick med Taemin!!! ÓwÒ Alla ungar jag "gör" med honom (PUAHAHAHAHAH XD) ser ju ut som freak ;A; grina

Hahaha, alltså jag är seriös, ungen du morphade med Onew var as-söt!!! OWO (Y) Hoho, jag tror det är Onew som ska sova med ett öga öppet, haha ;3

2011-05-28 @ 22:33:52
URL: http://jasminutane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0