Day 24: A kpop artist that you would want to 69 with.

OMG…
AWKWARD…C8 <-- vrf blir allt jag gör en snopp liknande sak? -.-' 
HAHAHAH jag vet faktiskt inte vem jag skulle vilja ha det med xD
det finns ju för många x'3
Men okej jag trrrror jag skulle kunna göra det med Onew men jag skulle ju kvävas eller något xDDD
Men han är ju min framtida man såå :'3 Hahahaha (a)
Nej men jag skulle nog välja hmm *tänker*  Jag har valt han förr men jag tar han igen :''3
Park Jung Min  :'3
Jga vte inte vrfmen jag känner bara för han xDDD





ANNNNNNNNG *ω*

Kommentarer
Postat av: Jasmin utan e :D

HAHAHAHA XD alltså den här frågan (och typ alla sånna här mer... privata/intima frågor XD) - man siter typ där med flackande blicken och bah "eh..? okey.. ehrr.." XD

"Men okej jag trrrror jag skulle kunna göra det med Onew men jag skulle ju kvävas eller något xD" HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD <3 Sorgligt, men sant, haha XD

2011-05-28 @ 22:30:37
URL: http://jasminutane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0