If people trying to bring you down, it only means that you're above them

Idag så hade jag en bra dag :)
Jag var med bästaste Josse, Madde och Jusse alltså mina älsklingar :3
Men efterskolan var jag med Jusse o Josse Cx
Vi hade väldigt kul, och hade en serious talk om meningen med livet vilket styrde till mycket annat!

Har du någonsin tänkt på att vi människor som lever på denna jord har vart med om mycket?
Har du någonsin tänkt på att det kanske finns liv utan för denna jord eller galax? Det borde ju finnas! I detta solsystem kanske finns fler än 9 planeter, vem vet?
Vi har ju inte kunnat se om det verkligen finns liv i andra galaxer pga den svarta energin som bryter signalen när den har åkt förbi pluto? (e inte helt säker)
Men det borde finnas MINST en annan planet där det finns liv, och om det nu finns hur skulle de se ut? har du tänkt på det? Tänk va livet här på jorden hade vart annorlunda om de fanns ''utomjordingar'' …


Kommentarer
Postat av: Josefin

Det var.. intressant! ♥

2011-05-12 @ 21:57:45
URL: http://josefinochsophie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fin blogg :D



Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna och få en chans att bli dagens/veckans blogg:) För att få bli det kommentera jag vill vara med och varför jag ska välja just dig:)



Ha en super bra dag och helg:)

2011-05-13 @ 13:52:49
URL: http://soffiia.myshowroom.se
Postat av: Jasmin utan e :D

Waaah, rymd-snacket i slutet alltså!! OwO exalterad NV-nörd Håller helt med det du säger om att vi varit med om mycket; jordens utveckling har aldrig gått så fort som de senaste tusen åren O_o Haha, känner mig som värsta tönten här för jag tänker på liv i yttre rymden exakt varje dag XD (Kan inte bero på att jag jobbar om just det här på astromin host XD) Tbh, jag är nästan bergsäker på att det finns liv i rymden jag menar, med tanke på hur sjukt många planter, solsystem och galaxer det finns så är det ju nästan osannolikt att det inte finns O_o Hmm, svarta energin förbi pluto? Så vitt jag vet så sände man signaler till M13 (galaxhop nära oss) 1974 och man håller på att "utforska" flera exoplaneter som befinner sig i "beboeliga" zoner i andra galaxer OwO Har du hört talas om Panspermie-teorin? Sjukt intressant, för om den stämmer, så MÅSTE det verkligen finnas liv i yttre rymden :D



Oj... lång nörd-kommentar XD Förlåt, men jag blir såhär så fort man nämner rymden.. haha XD ärke-geeken

2011-05-13 @ 23:06:55
URL: http://jasminutane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0