Jag vill men ändå inte!

Jag vill göra en cover på 2ne1's lonely men jag kan ju inte koreanska så bra -.-'
och det går lixom inte att lära sig så fort ._.
SO I DON'T KNOW WHAT 2 DO x.x
håller på med mina danser så länge ehehhe(de jag frågade om för ganska lnge sen) :P (a)
Håller på för fullt!
Jag tänkte att jag kunde sätta ihop alla mina favo låtar och mixtra lite ist för att bara göra en dance cover på 1 låt x3 tänkte att det skulle bli roligare om man blandra lite :D
MEN IAF!
Tror in jag vågar? x.x
vill ju verkligen åka på 2ne1's konsert  DD:
VILL BORT FRÅN TRÅKIGA SVERIGE (nej nej förstå mig inte fel! tycker bara det är lite tråkigt att vara någonstans så länge), har vart här i snart i 3 år utan att åka någonstans utan för sverige  D:

Gash, om jag verkligen vill måste jag försöka och verkligen ge allt ! vilket jag ska göra!
okej wish me good luck (lär behöva det för att kunna lära mig lyricsen)  D:
Problemet är ju nu att jag inte har en bra sångröst xc
BLÖÖ! skit samma I'm trying!



Kommentarer
Postat av: MYMiC

HAHHHAHAHAHAH bästa GIF:sarna ju (Y) 8'D

och awmagawddd vill höra dig singa, dude ;A;

2011-05-15 @ 23:09:22
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: maddejanzzon

lycka till sötnos <3

2011-05-16 @ 14:17:23
URL: http://maddejansson.myshowroom.se
Postat av: Josefin

Go go farra GO GOO GO FARRA <3

2011-05-16 @ 21:56:02
URL: http://josefinochsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0