R.I.P Farra *______*

OMG
sdfghjnbvcxxvnhgfdvbgdfhjsnbdgchxndbfvgch x
nbvchnxcb nc fvbcn cvbcn cfcb  vvvcxbdcj b nbfcbndcn

JAG FÅR DDAAAAAAMMMMPPPP *____*
SHIIIIIIIT OMG DÖÖÖRRRR
JAG mdjhbfrghhujnbhrjfndbhcgvhfdjnbhcrcbehskdhfbvslf
bvdjfbvvjsuhejflajbngfnfhgdkljbsbfkajkd

JAG VET INTE HUR JAG SKA UTTRYCKA MINA KÄNSLOR JUST NU *________*
GUUD VRF GÖR DU SÅ HÄR MOT MIG? VILL DU HA TILLBAKA MIG ELLER?
VRF MÅSTE DET FINNAS SÅ SNYGGA KILLAR PÅ DENNA JORD? OCH SPECIELLT SNYGGA KILLAR MED EN SJJUUUKKKKTTT SEXIGA RÖSTER *_____*

JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA DET FINNS TYP INGET ANNAT ÄN ATT SKRIKA JUST NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Pratar med mig själv* Farra lugna ner dig nu! easy easy OMFG VEM FAN BRYR SIG I'M GONNA RAPE THAT FUCKING REPLAY BUTTON *W*

JAG HAR ALDRIG ÄLSKAT MUSIK SÅ MKT SOM JAG GÖR NU >x<

ONEEEEW YOU SEXY BASTARD, VILL DU VERKLIGEN TA DÖD PÅ MIG ELLER? O__O
JAG ASSÅ…NAJDHSCJKMNJBHJSKDMNJHXZJNSBHX
FUCK SM I'M GOING TO RAPE THEM ALL X_____X


ÄKTA KÄRLEK ASSÅ
<333333333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: maddejanzzon

haha, du är så söt Farra :D <3

2011-05-27 @ 09:53:38
URL: http://maddejansson.myshowroom.se
Postat av: Jasmin utan e :D

HAHAHAHHAAHHAHAHAHAHA XD Åh, Farra~ Din fangirl-explosion; PRICELESS <3 xDD

Men jag vet hur du kände det handen på Shawol-hjärtat; visste fan inte vad jag skulle ta mig till när jag såg att den var ute igår XD



sv: Alltså förlåt för att jag är så seg på att svara på comments ;A; Men det är typ först NU som skolan börjar lugna ner sig och Tant Jasmin kan pilla på datorn utan att läxor och ångest hänger över henne XD)



>SLJDWPJAWPFPAGEW O_e' Blev nyfiken på den där skräckfilmen "Du saram yida" som du skrev om i kommentaren så jag kollade trailern.. ehrr, hann typ se de först 30 sekunderna innan jag klickade bort den igen XD rädd fegis



Haha, yes! :D Du blir "byxmyndig" ganska snart va? XD Haha, no offence, men jag tror dock du mentalt varit det ett bra tag, iaf när det kommer till Onew ;3 (Y)



Hahahahaha, alltså SHINeee.. they're gonna be responsible for so many future crimes commited by fangirls... (t.ex. jag när jag slår ner kotletterna aka deras livvakter för att få pilla på Taemin XD)



" min matte lärare bah ''Det tar 5 sek för att den ska köras upp''" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH XD DU ÄR INTE ENSAM OM ATT MISSTOLKA DET DÄR!!! XD OMG!! HAHAHAHAH XD (Y)



Hahaha, och hela rymd-diskussionen alltså... jag orkar inte ens, finns för mycket att säga XD Men jag håller med dig, det BORDE ha funnits liv på mars med tanke på isen på dess poler O_o Och även om det inte finns liv nu, så kommer det förmodligen kunna göra det typ, jag menar, när bränslet tar slut i solen så kommer den ju att svälla upp iom att tyngre ämnen kommer att bildas av heliumet, vilket kommar att öka yttemperaturen på Mars och därmed smälta polerna och tjah, vatten är ju den ultimata förutsättningen för liv! Visst, solen kommer att dö och allt kommer att sugas in i den, men det är ändå en sjukt långsam process så liv kommer förmodligen hinna uppstå under en viss period där. Synd bara att detta isf kommer att ske om ca 5 miljarder år XD nörden här alltså XD (<- Kom på det här nu ;A; Varför kom jag inte på det när jag redovisade om liv i rymden?! XD)



.... LÅNG kommentar O_e' rädd

2011-05-28 @ 22:17:16
URL: http://jasminutane.blogg.se/
Postat av: Jasmin utan e :D

Men gulligt, min kommentar blev typ längre än mina blogg-inlägg XD

2011-05-28 @ 22:17:45
URL: http://jasminutane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0